zaterdag 2 mei 2009

DAG 1 t/m 3

Hoi,

30 april was in meerdere opzichten een bijzondere dag: mijn allereerste dag in Tsjechie bracht erg slecht nieuws uit Nederland. En verder kwamen er hagelstenen zo groot als ping-pong ballen uit de lucht. Bert was jarig en we zijn met de hele groep naar een Heksenverbranding geweest. Ik heb nu drie dagen doorgebracht op camping Vidlak. Een hele mooi gelegen en rustige camping in Opatov, in het zuiden van Tsjechie, niet ver van de Oostenrijkse grens. Elsa, Klaas, Jos, Bert en the kids waren er al. Het was erg gezellig om met hen de dagen door te brengen. We hebben dorpjes bezocht, kampvuren gemaakt, samen barbecuen, lekker eten (want Elsa kan geweldig goed koken!!), shoppen, muziek luisteren, gitaren kijken (en bijna kopen, bijna he....) en o ja, veel grappen gemaakt.

Morgen, 3 mei 2009, gaat mijn fietstocht beginnen. Ik ben er helemaal klaar voor en mijn fiets ook. De bedoeling is om eerst Westwaarts te fietsen en daarna omhoog naar het Noorden. De heuvels zijn hier op z'n Zuid-Limburgs, maar verder Noordwaarts wordt het echt serieus. De weersvoorspelling voor morgen is prima, echter de dagen daarna wordt er (ijs)regen voorspeld. Iets wat hier om de maand mei niet ongewoon is.

Sanne en Henri bedankt voor jullie reactie. Ik vind het erg leuk om te weten dat ik word gevolgd.

Ik hoop snel weer wat van me te laten horen!

Greetingz... Gerrit

1 opmerking:

  1. Yoo GP,

    Het was inderdaad erg gezellig deze dagen, inmiddels zijn wij weer terug op de Boschberg.
    Het zal wel stil gaan worden hier zonder jou!!
    Een maand zonder Gerrit is voor mij erg lang.
    Maar ik blijf je volgen via het net.
    Zet hem op ouwe rukker!!!!!

    Groet Klaas

    BeantwoordenVerwijderen